Dupa ce ati studiat toata gama de produse si informatiile mentionate pe site-ul nostru si v-ati decis asupra unor produse, prin simpla apasare a butonului “pune in cos” produsele vor fi adaugate in “cos cumparaturi” coltul din dreapta sus a paginii. Dacă produsul are mai multe variante (ex: gramaje) apăsați „selecteaza optiuni“ si apoi alegeti una dintre optiunile disponibile pentru a selecta varianta si pretul respectiv.  Apoi adaugati produsul in cos.

Oricand puteti vedea ceea ce ati comandat prin butonul “cosul meu” unde puteti mari cantitatea comandata sau sterge produse.

In momentul in care trimiteti comanda, prin apasarea butonului “comanda”, puteti opta sa va logati daca sunteti utilizator inregistrat si v-ati creat cont sau sa trimiteti informatiile de livrare ca si client fara cont. Si in cadrul acestei optiuni, va puteti creea cont pentru viitor. Va rugam sa urmati pasii cu atentie, sa completati toate datele obligatorii solicitate si sa bifati optiunile alese.

La momentul in care va inregistrati ca utilizator veti primi un mesaj de confirmare pe adresa de email utilizata ce va contine numele de inregistrare ca utilizator. Va rugam sa pastrati acest email si sa tineti minte parola utilizata pentru nu a avea probleme de acces pe viitor.

O comanda este complet efectuata si finalizata daca pe adresa dumneavoastra de email v-a sosit o confirmare a acestei comenzi ce contine toate datele de contact si produsele solicitate. Va rugam sa verificati si in SPAM. Daca aceasta confirmare a sosit in spam, va rugam sa dati comanda “not spam” ca pe viitor sa o primiti direct in inbox. Daca nu ati primit acest email inseamna ca acea comanda nu a fost corect efectuata si trebuie sa refaceti cu atentie toti pasii solicitati.

DACA DORITI ANUMITE DETALII SAU INTAMPINATI PROBLEME IN EFECTUAREA UNEI COMENZI VA RUGAM SA NU EXITATI A NE CONTACTA LA TEL. 0745.292.452.

Alte informatii importante, costuri de livrare si modalitatea de plata:

  • LIVRARE GRATUITA si personala in Bucuresti, de luni pana vineri, intre orele 9-17;
  • Comenzile din tara vor fi expediate prin intermediul unei firme de curierat, costul expeditiei urmand sa fie suportat de catre client si este mentionat in formularul de comanda;
  • Cost de expeditie in tara – 17 lei (inclusiv rambursul) prin curier rapid (maxim 48 ore la adresa);
  • LIVRARE GRATUITA in tara pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 lei;
  • Livrarea se va efectua in 1-5 zile lucratoare de la receptionarea comenzii.
  • Tarifele mentionate sunt valabile pentru zonele acoperite de Curier fara kilometri suplimentari. In cazul in care localitatea dvs nu intra in zona 1 de acoperire, costurile suplimentare va vor fi anuntate si vor fi adaugate la valoarea rambursului.
  • Plata se face la livrare (ramburs pentru comenzile din tara);
  • FagureleCuMiere.ro poate oferi clientilor fideli bonusuri surpriza sau vouchere cadou;
  • Comanda minima este de 50 lei;
  • Va recomandam sa cititi si termeni si conditii.

COSTURI EXPEDITIE IN TARA SI MODALITATEA DE PLATA

Incepand cu data de 06.05.2016 beneficiati de:

LIVRARE GRATUITA si personala in Bucuresti;

LIVRARE GRATUITA in tara pentru valoarea comenzii mai mare de 200 lei;

17 LEI/COLET (inclusiv ramburs) pentru comenzi din tara cu valori mai mici de 200 lei;

 Alte informatii importante:

Achitarea comenzii se face la primirea produselor. NU percepem plata in avans, prin banca;

– Tarifele mentionate sunt valabile pentru zona acoperita de Curier, fara kilometri suplimentari. In cazul in care localitatea in care se face livrarea nu este in zona principala de acoperire, costurile suplimentare va vor fi anuntate si adaugate la valoarea rambursului.

– Comanda minima este de 50 lei;

Clientii fideli vor fi rasplatiti ocazional cu bonusuri surpriza si/sau vauchere cadou.

MODALITATEA DE EXPEDIERE INTERNATIONALA

Cel mai rezonabil pret si cea mai utilizata metoda parese sa fie Posta Atlassib, serviciu de curierat rapid, international, oferit prin toate agentiile ATLASSIB din Spania, Anglia, Portugalia, Franta, Italia, Austria, Grecia, Belgia, Olanda si Germania.

Coletele vor trebui sa fie ridicate de la agentiile lor din tarile respective. Este o lista destul de lunga de agentii pe care am primit-o pe email dar care nu se regaseste pe site-ul lor.

 Perioada de livrare este de maxim 7 zile si va fi comunicata de la caz la caz. Asadar nu recomandam trimiterea, mai ales in perioada verii, a produselor sensibile la caldura (polen crud, apilarnil, laptisor de matca, sa).

Costurile publicate pe site-ul lor sunt destul de diferite de la o tara la alta si de aceea, dupa efectuarea comenzii dvs pe site, vom comunica pe email pentru a confirma valoarea expeditiei si valoarea totala a comenzii (transformata in euro).

Plata se va face inainte de expedierea coletului in contul ce va fi mentionat in email-ul care va confirma si valoarea totala a comenzii (inclusiv costul expeditiei) precum si termenul aproximativ de livrare.

Pentru orice nelamuriri sau sugestii, va rugam sa nu ezitati a ne contacta pe email sau telefon.

RECUPERARE PAROLA, NUME UTILIZATOR

In cazul in care ati uitat utilizatorul:

Puteți folosi in loc de numele de utilizator adresa de email pe care ati folosit-o la inregistrare.

In cazul in care ati uitat parola:

Verificati pe adresa dvs de email mesajul de confirmare primit la momentul inregistrarii ca utilizator.

Daca nu gasiti acel email intrati in partea dreapta sus a site-ului la Contul Meu – AM UITAT PAROLA
Introduceti adresa dvs. de email pe care ati folosit-o la inregistrare.
Apasati – RESETEAZĂ PAROLA
Un email cu un link de resetare al parolei va fi trimis pe adresa dvs de email.
Accesati emailul dvs. In cazul in care nu ati primit email de la noi, verificati si in folderul SPAM. In cazul in care ati gasit emailul in acest folder, intrai pe el si selectati NOT SPAM.
In emailul primit de la noi veti gasi un link, Dați click pe acesta și în câmpurile cerute, introduceți apoi parola nouă dorită

Reintroduceti parola noua a doua oara.

Acum va puteti loga cu noua dvs. parola.

Daca nu reusiti va rugam sa ne contactati telefonic si vom reseta manual parola dvs.

In cazul in care a fost sters utilizatorul:

De-a lungul timpului pot sa apara probleme cu serverul unde e gazduit siteul, se poate schimba site-ul sau se pot pierde informatii. Daca din greseala utilizatorul dumneavoastra a fost sters va rugam sa va reinregistrati si sa reintroduceti toate datele necesare.

DACA NU REUSITI SA VA LOGATI SAU SA EFECTUATI O COMANDA VA RUGAM SA NU EZITATI A NE CONTACTA TELEFONIC LA 0745.292.452, VOM AFLA DE PROBLEMA SI VOM PRELUA COMANDA DVS.

PENTRU A AFLA PERMANENT UNDE NE PUTETI GASI, VA RUGAM SA URMARITI PAGINA NOASTRA DE FACEBOOK FAGURELE CU MIERE.

Aici mentionam de fiecare data cand participam la un eveniment sau targ.

Ne face placere sa va intalnim, sa povestim pe teme apicole si sa degustati produsele noastre.

×

Coș