Ne straduim sa avem clienti satisfacuti de calitatea produselor oferite de noi. Pentru orice neclaritate, nemultumire referitoare la produsele noastre, va rugam sa nu ezitati a ne contact telefonic la 0745292452 sau pe email fagurelecumiere@gmail.com.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Cu toate acestea, FagureleCuMiere vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice, respectand urmatoarele:

  1. Solicitarea returnării unui produs sau a întregii comenzi se face telefonic la 0745292452sau prin e-mail la fagurelecumiere@gmail.com. FagureleCuMiere va prelua solicitarea clientului și îi va oferi detalii cu privire la următorii pași pe care trebuie să îi urmeze.
  2. Produsele cât și ambalajul acestora trebuie să fie intacte, sigilate. Clientul este responsabil de împachetarea corespunzatoare a produselor pentru expedierea acestora către FagureleCuMiere.
  3. Dupa stabilirea detaliilor, clientul solicită preluarea coletului de retur la orice firmă de curierat și pregătește produsele pentru transport. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client.
  4. Nu se vor accepta coletele retur trimise de client cu plata expeditiei sau cu plata ramburs la momentul sosirii la FagureleCuMiere.
  5. De asemenea, clientul isi asuma eventualele avarii ce pot avea loc in timpul transportului. Daca produsele ajung deteriorare, contravaloarea acestora va fi scazuta din suma de rambursat.
  6. Conform prevederilor art. 13 din aceeași OUG, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucratoare de la data receptiei coletului retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare.
  7. Returnarea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz. Drept consecință, ne rezervam dreptul de nu a mai accepta comenzi de la clientul respectiv. În aceeași categorie de abuz se încadrează și refuzurile de primire colet.

Produse pentru care nu se acceptă retur:

  • Produse desigilate, produse folosite, deteriorate sau care prezinta urme de utilizare.
  • Produse perisabile, produse care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt sau sunt sensibile la temperatură, la diferențe de umiditate și pentru care nu putem avea certitudinea că au fost depozitate corect din momentul primirii coletului, până la momentul returului. Acestea sunt: polenul crud, siropurile nepasteurizate, amestecurile apicole, laptisorul de matca si altele.

Colet returnat fără anunț în prealabil

În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

Încercăm să rezolvăm amiabil orice solicitare și te încurajăm să ne suni la 0745292452 sau sa ne trimiți sesizările tale pe adresa fagurelecumiere@gmail.com, unde vă vom răspunde în maxim 10 zile calendaristice.